رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص پارکینگ موتورسیکلت که در چند نقطه از تهران به صورت پایلوت در حال اجراست، گفت: اصل ایجاد و ساماندهی این کار درست است اما پلیس هیچ دخالتی برای دریافت هزینه آن ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۰۸
پلیس دخالتی برای دریافت هزینه در پارکینگ‌های موتورسیکلت ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار در گفتگو با فارس در خصوص اجرای طرح پایلوت راه‌اندازی چند پارکینگ موتورسیکلت در چند نقطه از تهران و اینکه آیا پلیس راهنمایی و رانندگی بر آن پارکینگ‌‌ها نظارت دارد یا خیر،‌ اظهار داشت:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده پارکینگ‌های موتورسیکلت که توسط شهردای تهران در چند نقط از تهران تعبیه شده، نه کنترل دارد و نه مأموری در آن پارکینگ‌ها مستقر کرده است.

رئیس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر این مطلب که اقدام شهرداری در ایجاد پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها کار درستی است، گفت: پارک موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی شود، در غیر این صورت شاهد پارک موتورها در خیابان‌ها، پارک‌ها و معابر دیگری خواهیم بود که باعث مزاحمت رفت و آمد مردم می‌شود.

سردار مهماندار در پاسخ به این سؤال که پارکبان‌های موجود در این پارکینگ‌ها عنوان می‌کنند که اگر هزینه را نپردازید پلیس شما را جریمه می‌کند، تصریح کرد: قطعا پلیس هیچ دخالتی در این خصوص ندارد، اما اینکه چگونه هزینه گرفته شود را شورای اسلامی شهر مصوب می‌کند که هزینه‌ها چطور دریافت شود و تصمیم‌گیری در این خصوص مختص خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فقط مطالبه انضباط‌بخشی و ساماندهی پارکینگ‌ها را از شهرداری داشته است اما درباره دریافت هزینه هیچ دخالتی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها