مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به مطرح شدن خبر حضور احتمالی‌اش در تیم لیگ برتری لیورپول واکنش نشان داد و گفت: باشگاه زنیت باید در این مورد اظهار نظر کند.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۰۲
واکنش آزمون به پیشنهاد لیورپول

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار آزمون در مورد آخرین وضعیت خود و حضور در تیم زنیت گفت: تیم ما خیلی هجومی بازی می کند و مهاجمان بهتر دیده می شوند. بازیکنان بزرگی در خط حمله دارد و هر مهاجمی می تواند در این تیم خیلی خوب کار کند.

وی در مورد حضور چند ساله اش در تیم فوتبال روسیه گفت: خدا را شکر که من در این تیم جا افتادم و بازیکنانی که کنارم بازی می کنند خیلی کمک کردند تا بتوانم با فضای اینجا آشنا شوم و عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد علاقه اش به لیگ روسیه گفت: با فرهنگ این کشور آشنا شدم. لیگ روسیه سخت است هر چند که خیلی دیده نمی شود. بازیکنان بزرگ روسی در لیگ روسیه بازی می کنند که سطح کیفی این لیگ را بالا برده است.

آزمون در مورد پیشنهاد لیورپول گفت: من از این موضوع خبر ندارم و باشگاه باید در این مورد صحبت کند. اگر پیشنهاد رسمی بیاید باید با باشگاه هماهنگ کنیم.

وی در مورد پیشنهاد فصل گذشته سلتیک گفت: اگر پیشنهادی باشد معمولاً به خود بازیکن نمی گویند و به باشگاه اعلام می کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضور سرمربی جدید به جای کی روش گفت: من خیلی خوشحالم که ویلموتس آمده است. مربی خیلی خوبی را برای تیم ملی آورده اند. ایشان و کی روش هر دو مربی خوبی بودند. حرف من این است که باید در بدرقه هم مثل استقبال با محبت باشیم.

آزمون در مورد تغییر روش بازی تیم ملی گفت: من در جام جهانی وظیفه ام این بود که تا خط دفاعی هم بیایم در حالی که هیچ وقت این کار را نمی کردم. شاید به همین خاطر بود که مردم انتقاد می کردند. الان خوب است که تیم ملی تهاجمی بازی می کند اما اگر تهاجمی بازی کنیم و نتیجه نگیریم بازهم مردم این حرف ها را می زنند.

این بازیکن در مورد تعداد زیاد بازی های ملی اش و احتمال شکستن رکورد علی دایی گفت: من به دنبال رکورد فوتبال ایران نیستم. علی دایی بازیکن خیلی بزرگی است. هر کسی هم بتواند رکورد ایشان را جابجا کند بازهم چیزی از ارزش های این بازیکن کم نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها