بخشی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به انتشار تصاویر مخفیانه از کمپ سایبری منافقین در آلبانی را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۶۵
#جلادهای_هشتگ-ساز +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مستندی با عنوان «سناریو» از رسانه ملی کشورمان پخش شد؛ این مستند روایتی از همکاری فرقه فرتوت رجوی با رژیم عبری و عربی پس از رویگردانی آمریکا و اروپا از این گروهک تروریستی بود؛ این مستند چند بخش را شامل می‌شد؛ در قسمتی از این مستند اطلاعاتی تازه و منتشر نشده از کمپ تیرانا (مقر منافقین در آلبانی) منتشر شد.

تصاویری به تازگی از کمپ منافقین منتشر شده که در آن تعداد زیادی از منافقین که وطن فروشی عنصر جدایی ناپذیرشان است، در سوله‌های سایبری اقدام به فعالیت‌های تخریبی علیه کشورمان می‌کنند.

به عبارت دیگر، تصاویری از چرخانندگان اکانت‌های فیک در شبکه‌های اجتماعی که علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند منتشر شده؛ چرخانندگانی که چهره‌های پیر آن‌ها علاوه بر حماقت و مزدوری و وطن‌فروشی‌ خود این بی‌شرفان، نشان‌دهنده این است که نیروی انسانی و پتانسیل منافقین رو به پایان است و این پیرمزدوران که عمر چندانی نخواهند داشت آخرین افرادی هستند که در سازمان تروریستی منافقین فعالیت می‌کنند.

در ادامه بخشی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به انتشار تصاویر مربوط به کمپ سایبری منافقین را، در قالب هشتگی با عنوان #جلادهای_هشتگ_ساز مشاهده می‌کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها