رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اینکه یکی از موارد مهم و قابل تاکید ایشان، مقاومت است گفت: ما هر چه داریم و اسلام هرچه دارد همه از مقاومت است.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۱۹
هرچه داریم از مقاومت است

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، آیت الله احمدجنتی صبح امروز و در ششمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون‌های داخلی دوره پنجم، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: اعضای خبرگان باید عارف به زمان باشند و عنوان خبرگیت خود را با قابلیت معرفت و شناسایی از وضع زمان نشان دهند.

وی خطاب به حاضران در جلسه افزود: باید وضعیت حال خود را در نظر بگیریم و نقاط ضعف و قوت، چالش‌ها و مسائل داخلی و خارجی را همواره مرور کنیم.

آیت الله جنتی بیان کرد: با همه وجودم از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم، چرا که ایشان مسائل را از جهات گوناگون تصدی می‌کنند و کاملا مراقب اوضاع هستند و تمام قدرت شان را برای هدایت مسئولان، برخورد با دشمنان خارجی و برخورد با فساد‌های داخلی وهدایت همه نیرو‌ها را بکار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: هرچه از عزت و عظمت در مقابل دشمن داریم به برکت راهنمایی‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، قبل از ایشان هم که امام راحل بودند که مقام معظم رهبری، خلف صالح ایشان هستند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خصوصا در سخنرانی روز ١٤ خرداد و مواقع اخیر یادآورشد: یکی از موارد مهم و قابل تاکید ایشان، مقاومت است. ماهرچه داریم و اسلام هرچه دارد همه از مقاومت است. برای حفظ و نگهداری ارزش‌ها دشمن خیلی تلاش می‌کند که ما را به زمین بزند نگذارد عدالت و اسلام و توحید رشد کند، از این رو از اول تاریخ دنیا تاکنون مبارزه خق و باطل بوده است و تازگی هم ندارد.

رئیس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: امروز هم که با مسئله دشمنی‌های دیوانه وار آمریکا و کشور‌هایی که خیلی کمتر از آمریکا نیستند ولی آمریکا دشمنی خود را بیشتر نمایان می‌کند.

وی افزود: پیروزی‌های بسیار خوبی تاکنون داشته ایم و دشمن هم از این پیروزی‌ها ناخرسند است. همان پیروزی‌هایی که سیاست‌های دشمن را در عراق، سوریه و در یمن خنثی کرد و در این کشور آن‌ها را به شکست وامی دارد.

دبیر شورای نگهبان گفت: همه این پیروزی‌ها به خاطر مقاومت است، یعنی بالاخره این راه هموار نیست و باید باهمت راه را در پیس گرفت و این مقاومت‌ها همه جاخود را نشان داده و هزینه هایش را هم تقبل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها