رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: این افراد به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری به بهانه پیش فروش خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد تومان اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۴۳
دستگیری کلاهبرداران ۱۰ میلیارد تومانی تهران

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ قاسم دست خال روز چهارشنبه افزود: شش پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری از کلانتری ۱۶۴ قائم به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی و دستگیری متهمان ۱۰۰ فقره کلاهبرداری بابت پیش فروش خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد تومان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه شاکیان پرونده پس از مراجعه به پلیس آگاهی در اظهارات مشابهی گفتند که برای خرید و پیش فروش خودروهای داخلی و خارجی به دفتر فروش خودرو در بزرگراه ارتش مراجعه کرده اند اظهار داشت: دو نفر در آن مکان مشغول به کار بودند که تعدادی خودرو پیش فروش و مبالغ فراوانی را به آنها پرداخت کردیم، اما خودروها در موعد تعیین شده، تحویل نشد و اکنون متوجه شدیم که دفتر فروش بسته شده و کارمندانش متواری شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای دفتر پدر و پسر و یکی از همدستانشان بودند که مدیریت دفتر بر عهده پسر خانواده بود.

وی ادامه داد: مخفیگاه پدر خانواده در تهرانپارس شناسایی شد اما هیچ ردی از مخفیگاه فرزندش به دست نیامد.

دست خال گفت: مخفیگاه پسر در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل اعزام و موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی با اعلام این خبر، بیان داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی، هر سه آنان روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها