مرد جوانی در نزاعی خیابانی یک پسر ورزشکار را به قتل رسانده بود، پای میز محاکمه ایستاد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۳۴
چاقوکشی به خاطر نگاه چپ

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، این جنایت خیابانی در اردیبهشت سال ۹۶ در پی وقوع یک درگیری دسته‌جمعی در سه‌راه تقی‌آباد اتفاق افتاد و طی آن پسر ۲۶ ساله‌ای به‌نام مهران کشته شد.

ضارب که مرد جوانی به‌نام سهیل بود بعد از درگیری متواری شد، اما طولی نکشید که وی با تلاش مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سهیل در بازجویی به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و به‌دنبال صدور کیفرخواست صبح دیروز این متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه پدر مقتول برای متهم تقاضای قصاص کرد و به قضات دادگاه گفت: پس‌از فوت پسرم از غصه چشم‌هایم نابینا شد. مرگ پسرم داغ بزرگی بر دل ما بود و من نمی‌توانم از خون پسرم گذشت کنم.

پسرم ورزشکار بود و کمربند مشکی داشت و چندین مدال گرفته بود. او هرگز در زندگی‌اش مشروب نخورده بود، اما حالا این متهم ادعا می‌کند پسرم مست بوده که با او درگیر شده است. سپس سهیل (متهم) پای میز محاکمه ایستاد و در شرح حادثه به دادرسان دادگاه گفت: آن‌روز از خیابان عبور می‌کردم که با دوست مهران به‌نام فرید روبه‌رو شدم. او به من نگاه چپ کرد و به او اعتراض کردم که با هم درگیر شدیم.

قاضی از او پرسید یعنی تنها به‌خاطر یک نگاه چپ دست به جنایت زدی؟

متهم پاسخ داد: نه این همه ماجرا نیست من در پایان درگیری می‌خواستم به‌خانه‌ام برگردم، اما فرید با دوستش مهران تماس گرفت و از او خواست تا برای کمک بیاید. مهران وقتی به محل درگیری رسید حال طبیعی نداشت و به سمت من حمله کرد. من برای دفاع از خودم چاقو و قمه کشیدم. هر چند خودم را مستحق اعدام نمی‌دانم و در این مدت که بازداشت شده‌ام با عذاب وجدان هر روز هزار بار مرده‌ام، اما حاضرم اعدام شوم تا از این عذاب وجدان رها شوم. فقط از پدر و مادر مهران تقاضا دارم مرا حلال کنند و ببخشند. در پایان جلسه رسیدگی، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها