پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجد سلیمان در سه نقطه شاهد ریزش بوده‌ایم که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر هیچ جاده مسدودی در مسجدسلیمان به منظور تردد وسایل نقلیه بر اثر زلزله وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۲۴
وضعیت جاده‌ای مسجد سلیمان پس از زلزله

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در مورد آخرین وضعیت جاده‌ای و ابنیه فنی مسجدسلیمان پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در این شهرستان اظهار کرد: بر اثر آخرین گزارش‌ها و بازدیدهای میدانی در سه نقطه شاهد ریزش بودیم که این سه نقطه پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر جاده مسدودی در مسجدسلیمان نداریم.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آمادگی کامل به سر می‌برند و به منظور خدمت رسانی در حوزه راه در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در مورد میزان خسارت وارده به راه‌ها و ابنیه فنی مسجدسلیمان نیز اعلام کرد: تاکنون میزان خسارت‌ها مشخص نیست و در حال برآورد و ارزیابی خسارات وارده به محورهای جاده‌ای و ابنیه فنی هستیم و به محض اتمام این بررسی‌ها هزینه مربوطه اعلام خواهد شد.

حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز (۱۷ تیر ماه) زلزله‌ای به قدرت ۵.۷ ریشتر مسجدسلیمان را لرزاند. این زلزله در فاصله ۱۹ کیلومتری مسجد سلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه خوزستان رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها