سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب یک ساختمان مسکونی در خیابان نصرت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۱۱
تخریب ساختمان مسکونی در خیابان نصرت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، سید جلال‌ ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ٨ صبح امروز یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل واقع در خیابان نصرت، کوچه شکاری، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده می‌کنند که این حادثه در یک ساختمان مسکونی سه طبقه و قدیمی رخ داده است گفت: در ضلع شمال شرقی این ساختمان یک قطعه زمین به وسعت حدود ٢٠٠ متر در حال ساخت و ساز بوده و حدود یک متر نیز خاکبرداری کرده بودند که به یکباره بخش شرقی این ساختمان سه طبقه دچار تخریب می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اطلاعات اولیه بدست آمده گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی زیر آوار هستند. همچنین یک خودرو ال ٩٠ که کنار این ساختمان متوقف بود دچار خسارت‌هایی شده بود.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در لحظات اولیه دو آقا و یک خانم را از زیر آوار خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند گفت: اطلاعات دیگری وجود داشت که فرد دیگری زیر آوار حاصل از تخریب محبوس است بنابراین نیرو ها جست و جو را آغاز کردند و پس از مدتی توانستند محل محبوس شدن این فرد را که یک خانم ٧٠ ساله بود را شناسایی کنند. آتش نشانان پس از مدتی جست و جو این خانم را از میان آوار بیرون آورده و با مصدومیت‌هایی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گفته وی این عملیات طی دقایق پیش به پایان رسیده و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها