طبق اطلاعات جدید، هوآوی مدل میت ایکس را در ماه سپتامبر، سری میت ۳۰ را در نوامبر و میت ۳۰، 5G را در دسامبر ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۹۹
ماه سپتامبر و دسامبر، زمان عرضه پرچمداران جدید هوآوی +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی در طول سال، دو سری پرچمدار متفاوت را به بازار عرضه می‌کند، سری اول مربوط به خانواده هوآوی P بوده که در نیمه اول سال معرفی و عرضه می‌شود و سری دوم به خانواده هوآوی Mate تعلق دارد که در شش ماهه دوم هر سال به بازار می‌آید.

در سال جاری در فصل بهار هوآوی از سری P30 در طی مراسمی رونمایی کرد و پس از چند روز عرضه آن‌ها در بازار جهانی آغاز شد. حال طرفداران این شرک به دنبال اطلاعات جدیدی از سری میت ۳۰ هستند که قرار است در ادامه سال معرفی شوند.

البته با توجه به تحریم سخت‌افزار و نرم‌افزاری هوآوی از طرف آمریکا، عرضه سری میت ۳۰ در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، با توجه به عدم استفاده هوآوی از اندروید در مدل‌های آینده خود، برخی پیش‌بینی می‌کردند که سری میت ۳۰ با سیستم‌عامل اختصاصی هوآوی تولید شود و برخی دیگر انتظار داشتند با توجه به شرایط جدید، هوآوی معرفی سری میت ۳۰ را به سال ۲۰۲۰ موکول کند.

در هر صورت اخبار جدید نشان می‌دهد که هوآوی هیچ تغییری در برنامه‌های خود نداده و بدون توجه به تحریم‌های آمریکا، مدل‌های آینده خود را نیز معرفی و عرضه خواهد کرد. هوآوی حتی در کنفرانس روسیه خود اعلام کرد که سری میت ۳۰ دارای یک مدل 5G نیز خواهد بود.

میت ۳۰، 5G در اواخر پاییز عرضه می‌شود

در تصویر منتشر شده از دیدار مقامات هوآوی و روسی در مسکو، مشخص شده که میت ۳۰، 5G در ماه دسامبر، (آذر ماه) به بازار روسیه عرضه می‌شود، با توجه به این زمان‌بندی می‌توان اعلام کرد که در ماه دسامبر ۲۰۱۹، مدل 5G پرچمدار جدید هوآوی در بازار‌های جهانی نیز عرضه خواهد شد. البته مدل‌های 4G سری میت ۳۰ یک ماه زودتر و در ماه نوامبر (آبان ماه) به بازار می‌آیند. در سال گذشته نیز سری میت ۲۰ در ماه اکتبر (مهر ماه) معرفی شده و در ماه نوامبر عرضه شدند. اولین مدل 5G هوآوی مدل میت ۲۰ ایکس بود که در حال حاضر در برخی نقاط عرضه شده است.

اولین مدل تاشو هوآوی تا دو ماه دیگر به بازار می‌آید

از طرفی مدل میت ایکس به احتمال فراوان در ماه سپتامبر (شهریور ماه) عرضه خواهد شد، البته هوآوی برنامه داشت تا این مدل را زودتر راهی بازار کند، اما با توجه به اتفاقات پیش آمده برای سامسونگ و عرضه نیمه‌کاره گلکسی فولد و توقف آن به دلیل مشکلات عدیده این مدل، هوآوی نیز زمان عرضه را کمی به تعویق انداخت تا مطمئن شود میت ایکس با بهترین کیفیت در بازار جهانی حاضر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها