چهاردهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «عصر جدید» با داستان‌ها و اجرا‌های مختلف روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۴۴
طناب زنی پسران ایران داوران را به وجد آورد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، صحنه عصر جدید اینبار صحنه به نمایش گذاشتن نقاشی و عروسک‌گردانی به سبک کاملا متفاوت و همچنین نمایش‌هایی مهیج با توپ و طناب بود که شاید کمتر کسی توانست چشم از تماشای این هنرنمایی‌ها بردارد.

گروه عروسک‌های غول‌پیکر؛ نخستین اجرای برنامه چهاردهم از دور دوم را به عهده گرفتند.

آن‌ها توانستند با عروسک‌هایی درشت اندام پیامی بزرگ ارائه دهند. در این اجرا پایبندی به سنت‌های ارزشمند در عینِ مواجهه با غول‌های پیدا و پنهان جهان مدرن به نمایش گذاشته شد. داوران به خاطر نمایش مهیج گروه عروسک‌های غول‌پیکر رای مثبت به آن‌ها دادند.

احمدرضا فلسفی؛ دومین اجرای برنامه چهاردهم را به عهده گرفت. فلسفی با حال خوش و لذت از حضور در صحنه، حرکاتی که امضای فری‌استایلری خلاق را در پای خود داشت به نمایش گذاشت و توانست رای مثبت داوران را دریافت کند.

در بخشی از مسابقه عصر جدید مهمان ویژه‌ای حضور پیدا کرد. چند وقت پیش احسان علیخانی فیلمی از یک دختر خردسال که برای عصر جدید نقاشی می‌کشید، درصفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

در این قسمت علیخانی از خانواده او دعوت کرد تا در برنامه عصر جدید حضور پیدا کنند، در نتیجه در قسمت چهاردهم، مهلا مهمان بزرگ‌ترین برنامه استعداد یابی کشور شد و لحظات شادی را برای مخاطبان رقم زد.

فاطمه عبادی؛ سومین اجرای برنامه چهاردهم از دور دوم را به خوبی به نمایش گذاشت.

عبادی که در حوزه نقاشی با خاک فعالیت می‌کند توانست با اثر خود، جادو و اکسیرِ «امید» برای شکست سرطان در کودکان مبتلا را به تصویر بکشد.

گروه پسران ایران؛ آخرین اجرای برنامه چهاردهم از دور دوم بودند. پسران ایران به طناب‌زنی معنی جدیدی می‌دهند، آن‌ها با نمایشی پر شور داوران و تماشاگران را به وجد آوردند.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کند.

در قسمت چهاردهم هم داوران گروه عروسک های غول پیکر و فاطمه عبادی را برگزیدند. حالاباید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها