فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خبر داد

نجات قاتل از قصاص و چوبه دار در شهرستان آبدانان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: متهمی که در جریان وقوع درگیری در یکی از روستاهای حومه شهرستان زنجان موجب قتل عمدی شده بود، در آستانه اجرای حکم قصاص، به زندگی دوباره بازگشت.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۴۱
نجات قاتل زنجانی از چوبه دار

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: این متهم پس از تحمل ۶ سال حبس در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفته بود که با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان و اخذ رضایت از اولیای دم، زندگی دوباره یافت.

وی اضافه کرد: پس از صدور حکم قصاص قاتل در شعبه یک کیفری زنجان با پیگیری‌ها و تلاش‌های اعضا شورای حل اختلاف زنجان و طی چندین جلسه با خانواده‌های مقتول تلاش آنها نتیجه داد و اولیا دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاتل پس از جلب رضایت و آزادی از زندان با بجا آوردن سجده شکر مقابل زندان مرکزی زنجان و ابراز ندامت و پشیمانی به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده برای این امر خداپسندانه اعضا و سایر کسانی که منجر به نجات این شخص از چوبه دار شدند بر پیگیری و جلب رضایت شوراهای حل اختلاف در سایر پرونده‌ها تأکیدکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها