نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف متجاوز از جمله چهار نظامی سعودی را از پای درآوردند.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۱۷
کشته و زخمی شدن ۶۳ شبه‌ نظامی در عربستان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی سه روز اخیر با انجام چند عملیات در دو محور جازان و نجران (جنوب عربستان)، ده‌ها نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار داده است.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از عناصر مزدور از جمله چهار نظامی سعودی و یک مزدور سودانی در عملیات تک‌تیراندازان کشته و زخمی شدند.

وی افزود: در عملیات یگان تک‌تیرانداز در نجران و جازان طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته، ۳۰ نفر از شبه‌ نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

منبع یمنی تاکید کرد: ۳۳ مزدور کشته شده هم در روز شنبه گذشته در دو محور ذکر شده کشته و زخمی شدند.

هفته گذشته نیز در مجموع ۲۹ نفر از عناصر ائتلاف سعودی از جمله چند نظامی عربستانی به دست نیروهای تک‌تیرانداز در جازان و نجران از پای درآمده بودند.

یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن و انصارالله از ابتدای جنگ در کنار دیگر یگان‌های یمنی، نقش بسزایی در عملیات مقاومت در برابر ائتلاف سعودی ایفا کرده‌ و تاکنون صدها نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز را از پای درآورده‌ است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیروز نیز با شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱»، مواضع شبه‌نظامیان در استان حجه در شمال غرب یمن را هدف قرار دادند که در پی آن شماری از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها