برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در خیابان «جدی اردبیلی»، مرگ یکی از سرنشینان آن را در پی داشت.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۲۱
تصادف مرگبار مقابل دانشگاه پلیس تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز فرماندهی آتش نشانی تهران، حوالی ساعت ۱۷:۴۵ دیروز خبر تصادف بین دو خودروی سواری تیبا و پژو۲۰۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان ایستگاه ۶۸ و گروه امداد و نجات ۸ را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی، خیابان جدی اردبیلی، بعد از دانشگاه علوم انتظامی امین اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که تصادف شدید میان دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو ۲۰۶ رخ داده و شدت آن به حدی بود که سواری پژو ۲۰۶ کاملاً واژگون شده و راننده داخل کابین محبوس شده است. راننده سواری تیبا اما وضعیت بهتری داشت و تا پیش از حضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود.

عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل با استفاده از دستگاه‌های مخصوص اقدام به برش کابین سواری پژو ۲۰۶ کرده و راننده را که مردی حدوداً ۳۰ ساله بود از کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که متأسفانه بررسی علائم حیاتی‌اش نشان داد جان خود را از دست داده است.

آتش نشانان پس از انتقال دو خودرو به حاشیه مسیر، محل حادثه را به عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی تحویل داده و به مأموریت خود خاتمه دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها