سفیر ایران در لندن با اشاره به گزارش‌های غلط مخابره شده از سوی کارزار تبلیغاتی همسر زاغری عنوان کرد: اگر در ورودی سفارت دیگری مسدود می‌شد، دولت انگلیس چه برخوردی را صورت می‌داد؟
کد خبر: ۱۲۱۳۴۷۴
اگر در سفارت دیگری مسدود می‌شد، دولت انگلیس چه کار می‌کرد؟

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «حمید بعیدی‌ نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به تحصن «ریچارد راتکلیف» همسر نازنین زاغری در مقابل سفارت ایران در لندن در صفحه توئیترش با انتشار عکسی نوشت: «کمپین تبلیغاتی آقای راتکلیف به رسانه‌ها گزارش غلط داده که سفارت ایران در لندن دیواری را برای احاطه و ساکت کردن او در مقابل سفارت احداث کرده است. او به صورت غیرقانونی ورودی مقابل سفارت را اشغال کرده، ولی هیچ دیواری وجود ندارد. ما فقط یک پَنل (حفاظ) برای حفاظت از حریم خصوصی کارمندان سفارت در این محل قرار دادیم.»

وی در توئیت دیگری افزود: «از ابتدای شروع این تحصن از او و مقامات انگلیسی فقط خواستیم که هم او و هم مقامات این کشور به قانون احترام بگذارند و او به اعتراض در خیابان مقابل سفارت ادامه دهد، نه اینکه ورودی سفارت توسط او مسدود شود. برای من جای سؤال دارد که اگر شخص دیگری تلاش می‌کرد که در ورودی دیگر سفارتخانه‌ها را مسدود کند،‌ انگلیس چه برخوردی صورت می‌داد؟!»

لازم به ذکر است، ایجاد محدودیت برای سفارت ایران در لندن در حالی رخ داده که سفارت انگلستان در تهران بدون مشکل برنامه‌ها و مراسم‌های خود از جمله جشن تولد ملکه انگلیس را برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها