سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از ریزش یک مغازه در منطقه شهرری و مصدوم شدن دو شهروند خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۹۷
دو مصدوم بر اثر ریزش آوار در شهرری

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با فارس گفت: ساعت ۱۲ امروز یک فقره ریزش آوار در منطقه شهرری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله مأموران از دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در میدان شهر ری اعزام شدند.

وی افزود: مشاهده شد که یک باب مغازه ۳۰ متری که در کار خرید و فروش ظروف آشپزخانه بود تخریب شده که براساس آمار اولیه دو نفر در زیر این آوار گرفتار شده اند.

ملکی گفت: آتش نشانان دریافتند که شهروندان در حال خارج کردن نفر اول از زیر آوار هستند که به سرعت به کمک مردم شتافته و این فرد از زیر آوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان با مشخص شدن محل حضور نفر دوم در زیر آور مشغول آواربرداری شده که این فرد نیز از زیر آوار خارج و مشخص شد که وی زنده است.

وی افزود: در این حادثه هر دو نفر زنده ماندند اما نفر دوم به شدت مصدوم شده که هر دو نفر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی گفت: به هموطنان درخصوص فرسوده بودن ساختمان ها هشدار داده و می‌گوییم که ریزش آوار همیشه به دلیل خاک برداری غیراصولی نبوده و گاها خود ساختمان به دلیل فرسودگی دیگر تحمل وزن مصالح را نداشته و دچار ریزش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها