دستگاه وکیوم مردانه که به آن پمپ آلت تناسلی هم گفته می‌شود یکی از محدود گزینه‌های درمانی برای اختلالات نعوظ در مردان است.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۸۹
دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

این دستگاه در برگیرنده یک لوله پلاستیکی است که روی آلت تناسلی مردان قرار می گیرد و دارای یک عدد پمپ دستی استوانه ۳ عدد کاندوم شیت، دو عدد واشر و یک شلنگ می باشد. همانطور که در تصویر کناری مشاهده می کنید این یک دستگاه وکیوم آقایان برای آلت تناسلی می باشد .دستگاهی که با عمل بادکش کردن یک روش علمی اثبات شده را برای افرادی که مشکل کوچک بودن آلت تناسلی و زود انزالی دارند را برطرف کرده است . به این شکل که افراد تنها با صرف روزی ۱۰ دقیقه در کمتر از ۶ ماه می توانند به سایز و اندازه ی مطلوب خود برسند و برای همیشه با مشکل تانوانی جنسی خداحافظی کنند .

دستگاه وکیوم مردانه ، با ایجاد کشش و مکندگی بر روی آلت تناسلی باعث رشد طولی و قطر آن شده و با افزایش گردش خون موضع مصرف شده باعث درمان قطعی زود انزالی می شود . استفاده از این دستگاه برای بیماران دیابتی و افرادی که ضایعه نخایی دارند و به هر دلیلی از ناتوانی جنسی عذاب می کشند توصیه می شود . همچنین وکیوم مردانه برای رفع شل شدگی آلت و خمیدگی و انحراف هم قابل استفاده می باشد . شما می توانید همین حالا دستگاه وکیوم مردانه درجه ۱ کریستالی را از فروشگاه روشا طب خریداری نمایید .این دستگاه مستقیما بر روی مویرگ ها و بافت های اسفنجی الت تناسلی شما تاثیر می گذارد و باعث جاری شدن خون در مویرگ های شما می شود و در نتیجه سرد مزاجی شما را بهبود می بخشد .

انواع وکیوم مردانه

دستگاه های وکیوم مردانه دارای انواع و اقسام گوناگون بوده و بسیاری مشتریان را از اینکه کدام یک برای آنها بهتر است خریداری کنند را گمراه می کنند . شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که تمامی دستگاه های وکیوم مردانه یک کاربرد دارند . اگرچه که کارایی آنها یکیست اما شما باید بدانید که چه مقدار بودجه دارید و برای این مقدار هزینه ای که قرار است انجام دهید چه دستگاهی برای شما بهتر است.

وکیوم مردانه کرگدن

دستگاه های وکیوم مردانه به طور کلی برای افزایش حجم آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد . این وسیله پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد در ظرف مدت دوره درمان که حدودا ۶ ماه باشد باعث افزایش قطر و سایز الت می گردد.

در فروشگاه روشا طب انواع وکیوم مردانه را می توانید پیدا کنید که بهترین آنها دستگاه وکیوم مردانه کرگدن می باشد . دستگاه وکیوم مردانه ، با ایجاد کشش و مکندگی بر روی آلت تناسلی باعث رشد طولی و قطر آن شده و با افزایش گردش خون موضع مصرف شده باعث درمان قطعی زود انزالی می شود . استفاده از این دستگاه برای بیماران دیابتی و افرادی که ضایعه نخایی دارند و به هر دلیلی از ناتوانی جنسی عذاب می کشند توصیه می شود . همچنین وکیوم مردانه برای رفع شل شدگی آلت و خمیدگی و انحراف هم قابل استفاده می باشد .

اگر برای اولین بار است که قصد استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را دارید با میزان بودجه ۷۵ هزارتومان می توانید این دستگاه را خریداری کنید .

این دستگاه هیچگونه آسیبی به بدن شما نمی زند و مورد تایید وزارت بهداشت و سلامت است .

وکیوم شارژی

دستگاه وکیوم شارژی یکی از امن ترین، راحت ترین و قابل اعتمادترین روش های موجود برای درمان مشکلات جنسی مردان است. وکیوم شارژی که توسط سایت روشا طب در اختیار افراد قرار می گیرد در برگیرنده سه عدد واشر در اندازه های مختلف، یک عدد سیم USB برای شارژ کردن دستگاه است. این دستگاه کاربرد بسیار ساده و آسانی دارد و می توان ان را برای کاربردهای مختلف به خوبی شارژ کرد. به کمک این دستگاه می توانید سلامت جنسی خود را بازیابید و به اعتماد به نفس مدنظر خود برسید.

استفاده از وکیوم شارژی به تقویت عضلات الت تناسلی کمک می کند و تاثیر مثبتی بر روی نعوظ طولانی مدت دارد. بعد از چند جلسه استفاده از وکیوم مردانه می توانید شاهد فرایند نعوظ بهتری باشید و زودانزالی خود را درمان کنید.

روش تاثیرگذاری بیشتر وکیوم مردانه

شما می توانید برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر از دستگاه وکیوم مردانه از روغن های حجم دهنده زالو و خراطین استفاده نمایید . بر روی این محصول طریقه استفاده و همچنین ارم سیب سلامت درج شده است . برای اطلاعات بیشتر می توانید ار بروشور داخل جعبه استفاده نمایید این محصول شامل ۱۵ میلی گرم روغن خالص خراطین حاوی ویتامین ای می باشد که استفاده هزمان این دو محصول با هم باعث رفع زود انزالی و افزایش سایز می شود.

روغن زالو و خراطین برای افزایش حجم ، سفت کننده و حالت دهنده سینه ، باسن ، گونه و لب ها ، افزایش سایز و قطر آلت تناسلی آقایان ، ایجاد نعوظ قوی تر و افزایش لذت جنسی مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین اگر می خواهید که هنگام استفاده از دستگاه وکیوم بیشترین تاثیرگذاری را بگیرید حتما پیشنهاد می کنیم قبل از عمل بادکش کردن از این روغن استفاده نمایید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱۶ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها