نگهبان ساختمان به دلیل اختلاف مالی بر سر پول مواد مخدر، پسر جوان آهنگساز را با همدستی دوستانش ربود.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۳۵
ربودن پسر آهنگساز به خاطر اختلاف مالی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته پسر جوانی به اداره پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط ۵ مرد جوان خبر داد. او گفت: من آهنگساز هستم و چند روز قبل مرد جوانی که نگهبان ساختمانی نیمه ساز بود به سراغم آمد. او از من خواست تا برایش آهنگ بسازم. من هم قبول کردم و در ازای این کار از او یک میلیون و پانصد هزار تومان گرفتم. اما بعد از مدتی به سراغم آمد و گفت از قطعه‌ای که برایش ساختم راضی نیست و خواست تا پولش را برگرداندم. من که می‌دانستم او بهانه گرفته است موافقت نکردم و پول را به او ندادم.

روز حادثه به همراه دوستم در پارک نشسته بودیم که محسن- نگهبان جوان- به همراه چهار نفر از دوستانش به سراغم آمدند. آن‌ها با چوب به جانم افتادند و با زور مرا سوار بر خودروی پژو خود کردند. با تهدید گردنبند طلا، گوشی تلفن همراه و پول‌هایم را گرفتند. بعد هم به خانواده‌ام زنگ زدند و تهدید کردند که مرا ربوده‌اند و اگر به حساب آن‌ها پول واریز نکنند، مرا خواهند کشت. خانواده‌ام نیز ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب او واریز کردند. آن‌ها بعد از ساعتی مرا گوشه خیابان رها کردند. با شکایت پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات آغاز شد.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله محسن را بازداشت کردند. پسر جوان در تحقیقات گفت: شاکی دروغ گفته است. او مواد فروش است. من مقداری پول برای تهیه موادمخدر به او داده بودم، اما او پول‌هایم را برداشت و موادمخدر هم به من نداد. چند باری به سراغش رفتم، اما هر بار بهانه آورد. من هم به خاطر انتقام‌گیری و گرفتن پول‌هایم به همراه دوستانم او را به زور سوار ماشین کردیم.

با اعتراف متهم، بازپرس زمانی دستور بازداشت چهار همدست او را نیز صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها