این آخر هفته با دو عنوان انیمیشن جدید و خاطره انگیز «افسانه سه برادر» و «نیکو و شمشیر نورانی» همراه شبکه نهال باشید.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۴۵
به وقت خاطره‌سازهای کودکی‌ در کانال نهال

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک، مجموعۀ «افسانه سه برادر» در 52 قسمت 20 دقیقه‌ای با تکنیک دوبعدی و افکت‌های سه‌بعدی ساخته شده است که برای پخش در شبکه نهال آماده می‌شود.

داستان این پویانمایی بر اساس یک رویداد تاریخی مربوط به قرن‌ها قبل در کشور چین است و از جنگ‌های داخلی این امپراتوری پرقدرت می‌گوید.

در این میان سه برادر لیوبی، شانگ‌فی و گوان‌یو با اتحاد و همبستگی خود تلاش می‌کنند تا کشور خود را از هرج‌ومرج نجات دهند.

تاکنون بر اساس داستان این مجموعه، چندین نسخۀ مختلف از انیمیشن دوبعدی، عروسکی تک فریم، انواع بازی‌های کامپیوتری و... در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

مجموعۀ «افسانۀ سه برادر» بانام اصلی Romance Of The Three Kingdoms بر اساس رُمان تاریخی با همین نام نوشتۀ Luo Guanzhong ساخته شده است. این مجموعه آخرین نسخۀ تولید شدۀ این داستان است که از 23 خردادماه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 18:30 از شبکه نهال پخش خواهد شد.

سریال جدید «نیکو شمشیر نورانی» در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای با تکنیک دوبعدی کامپیوتری برای پخش در شبکه نهال آماده می‌شود.

داستان این پویانمایی دربارۀ پسر نوجوانی به نام نیکواست که مأموریت دارد در سرزمین نور، به‌وسیلۀ شمشیر نورانی‌اش تاریکی و پلیدی را شکست دهد و نور را برای همیشه حکم‌فرما کند. این مجموعه از 23 خردادماه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 17:30 از شبکه نهال پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که سریال «نیکو و شمشیر نورانی» Niko and the Sword of Light موفق به دریافت سه جایزه در جشنواره‌های,Behind the Voice Actors Awards 2018 Daytime Emmy Awards 2016 و Pixie Awards 2016 شده و نامزد دریافت 15 جایزه دیگر در جشنواره‌های مختلف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها