رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید کسایی تبریز

سقوط وانت نیسان به دره در ورزقان موجب جان باختن دو نفر از سرنشینان شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۲۹
سقوط خودرو به دره در ورزقان دو کشته برجای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، این حادثه در مسیر روستای جنگای خوینه رود شهرستان ورزقان اتفاق افتاد و موجب فوت دو نفر از سرنشینان و مصدوم شدن یکی دیگر از سرنشینان شد.

عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان ورزقان انجام شد و مصدوم را جهت ادامه عملیات درمان به بیمارستان ورزقان انتقال دادند.

همچنین در حادثه‌ای دیگر در آذربایجان شرقی برخورد شدید و در پی آن آتش سوزی دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و تندر ۹۰ در آرپادره‌سی تبریز منجر به مصدوم شدن هفت نفر از سرنشینان خودروها شد.

شب گذشته با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ و گزارش وقوع تصادف شدید و آتش‌سوزی دو دستگاه خودرو در مسیر جاده آرپادرسی، تیم عملیاتی آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شد.

آتش‌نشانان به سرعت این آتش‌سوزی را اطفا کرده و هفت مصدوم حادثه شامل راننده خودرو پژو و شش نفر از سرنشینان خودروی تندر ۹۰ را جهت بررسی‌های اولیه و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

آتش‌نشانان عملیات اطفا و امدادی این حادثه را با ایمن سازی خودروها و تحویل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به پایان رساندند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: این سانحه در جاده قدیم "تبریز-اهر" روی داد و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز را به محل کشاند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان تحت مراقبت‌های پیش بیمارستانی و فوریتی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها