«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه به عنوان «ساقدوش» در مراسم ازدواج «مسوت اوزیل» ستاره ترک تبار و جنجالی تیم ملی آلمان، حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۱۰
رئیس جمهور ترکیه ساقدوش «اوزیل» شد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، ستاره ترک تبار تیم ملی آلمان که پس از نمایشی ضعیف در فینال لیگ اروپا به همراه آرسنال که در نهایت با شکست سنگین توپچی ها در برابر چلسی به پایان رسید، بار دیگر جنجال آفرین شد.

اوزیل که در جریان رقابت های جام جهانی روسیه با قرار گرفتن در قاب دوربین خبرنگاران در کنار رئیس جمهوری ترکیه به شدت از سوی مقامات آلمان مورد انتقاد قرار گرفت و در ادامه از فوتبال ملی خداحافظی کرد، در ماه مارس سال جاری اردوغان را به مراسم ازدواج خود دعوت کرد.

اما این دعوت پایان جنجال نبود و در جریان این مراسم که در استامبول برگزار شد، اردوغان و همسرش مهمان های ویژه اوزیل بودند و رئیس جمهوری ترکیه این بار در قامت ساقدش در عکس های یادگاری ازدواج اوزیل حاضر شد.

حمایت علنی اوزیل از رئیس جمهوری ترکیه پیش از این نیز مسیر فوتبال حرفه‌ای وی را به شدت تحت تأثیر قرار داده بود.

اردوغان در حالی در مراسم ازدواج اوزیل حضور پیدا کرد که استامبول در آستانه برگزاری انتخابات مجدد محلی قرار دارد؛ نتیجه انتخابات پیشین که در آن نامزد حزب عدالت و توسعه با اختلافی ناچیز شکست خورد از سوی شورای عالی انتخابات لغو شد؛ اتفاقی که انتقادهای بین المللی زیادی را به همراه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها