خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران، در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت در روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، رایگان است.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۸۴
متروی تهران ۱۴ خرداد رایگان است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک مترو تهران در آن روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خط دو از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۱۰ دقیقه و در خط چهار از ۸ به ۶ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران از شامگاه روز ۱۳ خردادماه خدمات رسانی ویژه به منظور جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله حرکت هر ۳۰ دقیقه یک قطار از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح اجرا خواهد شد.

فرنوش نوبخت تصریح کرد: خط فرودگاه امام (ره) نیز در آن روز به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سرویس دهی نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سی امین مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در عصر روز ۱۴ خرداد ماه برگزار می‌شود، ساعت فعالیت خط یک مترو تهران تا پایان انتقال همه شرکت‌کنندگان در مراسم، تداوم خواهد داشت و در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام خواهد شد تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به راحتی با مترو از حرم مطهر به مقاصد اولیه خود اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها