به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، ۵۵۰ آتش نشان در روز چهاردهم خرداد در حرم امام(ره) مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۳۵
استقرار ۵۵۰ آتش نشان در حرم امام خمینی (ره)

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با فارس در خصوص استقرار و تمهیدات ایمنی سازمان آتش نشانی تهران در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: در این ایام غمبار و اندوه‌بار بسیاری از هموطنان ما از سراسر کشور به سمت تهران و حرم حضرت امام می آیند.

ملکی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی مراسم باشکوه به کار خواهد گرفت و در این راستا علاوه بر اینکه ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی مستقر در شهر تهران مثل همیشه در آماده باش هستند آتش نشانان در سه حلقه و رینگ در حرم امام راحل استقرار خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: رینگ اول که رینگ داخلی محسوب می‌شود شامل شبستان ها راهروها و قسمت‌های مسقف محسوب می شود که در این منطقه ۱۳ دستگاه خودرو و ۷۵ نفر از پرسنل حضور دارند.

وی ادامه داد: در رینگ شماره ۲ که محوطه و میادین اطراف شبستان ها را در نظر گرفته شده است مأموران آتش نشانی با استفاده از ۱۴ دستگاه خودرو در معیت ۸۵ نفر پرسنل عملیاتی فعال خواهند بود که این خودروها از شب قبل در محل های مشخص شده چیدمان خواهند شد.

ملکی درخصوص رینگ سوم نیز گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی اطراف حرم را شامل می‌شود که از شمال به بزرگراه آزادگان، شرق بزرگراه شهید رجایی از غرب به بزرگراه خلیج فارس و جنوب به شهرک واوان منتهی می‌شود که در این محدوده ۱۹۳ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین و پشتیبانی و موتورسیکلت در ۱۵۹ محل مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد تعداد کل پرسنل آتش نشانی که در سه حلقه حضور خواهند داشت ۵۵۰ نفر آتش نشان خواهد بود که همه نیروها از ظهر روز چهاردهم در محل های مشخص شده مستقر شده و تا پایان مراسم و تخلیه افراد از داخل محوطه حرم این حضور ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها