رئیس کلانتری گاندی از دستگیری سه متهم در زمینه سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۴۴
بیهوش شدن سارق پس از شلیک ۱۵تیر توسط پلیس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ حیدری درباره دستگیری سارقانی که شب‌ها سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت انجام می‌دادند، گفت: بامداد روز گذشته حوالی حوالی ساعت ۴ صبح ماموران کلانتری حین گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی خود در خیابان گاندی متوجه یک خودروی پژو ۲۰۶ شدند در حالی‌که فردی در کنار آن در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت سفیدرنگ بود.

وی ادامه داد: ماموران نسبت به این موضوع مشکوک شدند اما در همین حین فردی که موتورسیکلت را هل می‌داد، متوجه ماجرا شد و در حالی‌که موتورسیکلت را روی زمین رها کرد سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ شد و به همراه دو سرنشین دیگر خودرو از محل متواری شدند و ماموران به تعقیب آن‌ها پرداختند. به این ترتیب تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای در حوالی اتوبان‌های محدوده این کلانتری آغاز شد.

رئیس کلانتری گاندی با بیان اینکه ماموران حدود ۲۰دقیقه در اتوبان‌های اطراف به تعقیب سارقان پرداختند، گفت: ماموران طی این تعقیب و گریز با رعایت قوانین به‌کارگیری سلاح ۱۵ تیر هوایی و مستقیم شلیک کردند. متهمان در ادامه پس از توقف خودرو را رها کردند و از محل متواری شدند که با اقدام سریع ماموران، دو متهم حین فرار بازداشت شدند. ماموران دقایقی بعد سومین متهم را به‌صورت بیهوش در خودرو پیدا کردند و این فرد به بیمارستان انتقال داده شد. وی پس از به هوش آمدن گفت که از ترس پلیس بیهوش شده است.

حیدری افزود: بر اساس گزارش پلیس با تکمیل تحقیقات ابتدایی در این پرونده، از هر سه متهم بازجویی شد و آن‌ها به انجام سرقت‌ های سریالی در محدوده گاندی اعتراف کردند. این افراد مخفیگاه خود را نیز به پلیس معرفی کردند که پس از حضور پلیس در این محل تعدادی ضبط و باند سرقتی به همراه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

به گفته وی، هر سه متهم سابقه‌دار هستند و به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند. این افراد هم اکنون به مقام قضایی معرفی شده‌اند و تحقیقات در زمینه سایر جرائم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها