همزمان با ماه مبارک رمضان ۵۰۰ حامی جدید حمایت ایتام و فرزندان محسنین چهارمحال و بختیاری را عهده دار شدند.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۸۰
جذب ۵۰۰ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان ۵۰۰ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین استان ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد این حامیان در حال افزایش است.

علی ملک پور با اشاره به راه‌اندازی ۶۰ پایگاه حامی‌یابی در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری استان اشاره کردو گفت: پایگاه‌های حامی‌یابی مساجد و حسینیه‌ها در شب‌های قدر فعال هستند اما فعالیت این پایگاه‌ها در مراکز نیکوکاری تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: چهار هزار و 623نفر از فرزندان زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان در سامانه‌های محسنین و اکرام ایتام ثبت‌نام شده‌اند که ۴۳۶ نفر از فرزندان محسنین بدون حامی مالی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده برخلاف میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد، گفت:دریافتی فرزندان دارای حامی مالی از ۲۰ هزار تومان است.

ملک پور اضافه کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir/ekram و mohsenin.ir یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها