وزیر اطلاعات گفت : امروز به برکت مبارزات و راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی رژیم صهیونیستی برای تشکیل حکومت از نیل تا فرات به فراموشی سپرده و دفن شده است و این رژیم غاصب هر لحظه احساس نابودی می کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۳۰
روز قدس آرزوی نیل تا فرات را دفن کرده است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی امروز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ساری افزود: اسرائیل امروز دچار سرگیجه شده و حامیانش را دچار سردرگمی کرده و به برکت مقاومت، مشت خالی فرزندان فلسطین تبدیل به موشک شده و در برابر هر جسارت اسرائیل، سیل موشک هاست که بر سر آنها می بارد.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس، لرزه بر اندام مستکبران می اندازد و برای این دست به دست هم می دهند فضای رسانه ای را از مقاومت بگیرند، گفت: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده و باور کرده اند اگر به خود تکیه کنند می توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بچسبانند و همینطور هم شد.

وزیر اطلاعات به جنابات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان و مسلمانان اشاره کرد و با تقبیح سکوت مجامع بین المللی در قبال بی اعتنایی این رژیم به مصوبات و قطعنامه های آنان، افزود: موجی از کنوانسیون های حقوق بشر و حمایت صادره از سوی مجامع بین المللی و کشورهای عربی تنها ابزاری است تا کشورهایی که جلوی خودشان در مقام عمل برای مقابله با ظلم در می آمدند استفاده کنند، در حالی که با جنایت های اسراییل باید با شدیدترین وجه برخورد می کردند.

وی ادامه داد: با کارنامه خصمانه و کشتارگرانه رژیم صهیونیستی قدرت های بزرگ دنیا باید سخت ترین برخورد را با آن می کردند، نه تنها برخورد نکردند حتی حمایت و جنایت هایش را تئوریزه کردند و اقدامات آن را دفاع از خود دانستند.

علوی با اظهار اینکه همه ادعاهای این قدرت ها از نظر فرهنگ مقاومت پوچ در آمده و همه مظلومان به سمت ایران اسلامی آمدند، گفت: امروز مقاومت مقابل زورگویی با الگوگیری از انقلاب اسلامی و روز قدس در سراسر جهان گسترش یافته است و سرانجام این روند هم پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

وی مشکل رژیم صهیونیستی را اسلام و مسلمانان دانست و توضیح داد: اگر کشورها به مساله فلسطین به عنوان مساله عربی نگاه می کردند ولی صهیونیسم به آن به عنوان مقابله با اسلام و پنجه در پنجه اسلام انداختن نگاه کردند و امروز شاهد حضور مقتدرانه حزب الله، انتفاضه در سرزمین ها ی اشغالی هستیم که قدرتمندانه از آرمان ها ی اسلام دفاع می کنند.

وزیر اطلاعات یکی از اثرگذاری های راهپیمایی روز قدس را بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی برشمرد و تاکید کرد: بی تردید همه کسانی که دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشته اند توسط مردمانشان محکوم می شوند و اینها اثرات راهپیمایی هاست.

وی از واژه صلح به عنوان حربه‌ای در حفظ رژیم صهیونیستی از نابودی یاد کرد و گفت: هر گاه که رژیم صهیونیستی در خطر نابودی قرار می‌گیرد و احساس شکست می کنند دم از صلح و مذاکره می زنند، در حالی که در زمان‌های دیگر به حمایتشان از جنایت های این رژیم ادامه می دهند.

علوی از روز قدس به عنوان نمادی از انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و توضیح داد: این نامگذاری برای آن است که در برابر رژیمی که پیدایش و استمرار آن نامشروع است و به مظلومان ظلم می‌کند، ایستادگی شود.

وی افزود: به وجود آمدن این رژیم نامشروع است چون بر اساس یک سخن پوچ شکل گرفته است که سرزمین بی ملت برای ملت بی سرزمین است فلسطین را سرزمین بی ملت و صهیونیسم را ملت بی سرزمین دانستند، در حالی که واقعاً اینگونه نبوده است، این بر اساس یک توطئه انگلیسی خبیثانه بود چون ابتدا قرار بود کشور اسرائیل را در آمریکای لاتین ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات گفت: آنها برای فاصله انداختن میان کشورهای آفریقایی و آسیایی، فلسطین را به عنوان جایگاه تشکیل رژیم صهیونیستی در نظر گرفتند تا بین کشورهای مسلمان اختلاف بیندازند و با ظلم و خونریزی و ضایع کردن حقوق مردم فلسطین کارشان را ادامه دادند و بدین صورت تداومشان هم غیر مشروع بود.

وی افزود: در ۲ سال اول فتنه فلسطینی ۲۰ هزار خانه فلسطینیان را ویران کردند و خانه فلسطینان را از دست آنان تصاحب کردند و از سوی دیگر جوخه های ترور شکل دادند و در مقابل فلسطینی های مقاوم در برابر تخلیه خانه هایشان قرار گرفتند و رهبران فلسطین آزادیخواه جوخه های ترور به سراغشان رفت و آنها را به شهادت رساندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجاوزهای متعدد اسرائیلی ها به اراضی فلسطین و لبنان گفت: علی رغم اینکه تمام دنیا شهرک سازی رژیم را محکوم کردند بی اعتنا به تصمیم های بین المللی کار خود ادامه دادند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: در حالی که تمام دنیا برگشت فلسطینی ها به خانه هایشان عنوان کردند اما آن را به سخره گرفتند و به هیچ معاهده بین المللی شناخته شده هم توجهی نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها