مرد ناشناس که برای دزدی وارد یک خانه ویلایی در شرق تهران شده بود، با دیدن دو جسد پا به فرار گذاشت، اما با باز گذاشتن در خانه راز مرگ یک مادر و دختر فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۸۶
ماجرای دردناک مرگ دختر مبتلا به ام اس بر اثر گرسنگی در خانه

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۰ شب شنبه ۴ خرداد، یک مأمور پلیس هنگام گشت در خیابان گلبرگ متوجه باز بودن در یک خانه ویلایی شد. دقایقی که گذشت با بررسی بیشتر دریافت قفل در ورودی خانه نیز شکسته و در نیمه باز است. مأمور جوان چند باری زنگ خانه را به صدا درآورد و از آنجایی که کسی پاسخگو نبود، احتمال داد سرقتی رخ داده باشد. بنابراین پس از هماهنگی‌های لازم، وارد خانه ویلایی شد، اما به محض ورود بوی تعفن شدیدی به مشامش خورد و در اتاق پذیرایی با صحنه هولناکی رو به رو شد. جسد پیرزنی که مدت‌ها از مرگش گذشته و دچار فساد نعشی شده بود، داخل اتاق افتاده بود.

بدین ترتیب موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس کشیک قتل تهران اعلام شد. دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم وارد خانه ویلایی شدند.

در بررسی خانه، مأموران در یکی دیگر از اتاق‌ها با جسد زن میانسالی مواجه شدند که از مرگ او نیز مدت‌ها می‌گذشت.

در تحقیقات از همسایه‌ها مشخص شد که دو زن فوت شده مادر و دختر هستند و به تنهایی در این خانه زندگی می‌کردند. همچنین مشخص شد که دختر میانسال بیماری «ام اس» داشته و به خاطر بیماری‌اش نیز ازدواج نکرده بود و به همراه مادرش در خانه ویلایی زندگی می‌کرد. از طرفی بررسی‌ها نشان می‌داد که پیرزن، فرزندان دیگری هم داشته است، اما از آنجایی که با هم اختلاف داشتند آن‌ها مدت‌ها بود که به ملاقات مادرشان نمی‌آمدند و همین موضوع باعث شده بود که از مرگ مادر و خواهرشان با خبر نشوند.

دزد ترسو

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با یک کیسه پارچه‌ای مواجه شدند که وسایل با ارزش خانه داخل آن گذاشته شده بود. همچنین چندین ته سیگار نیز روی زمین پذیرایی کشف شد؛ بنابراین کارآگاهان احتمال دادند دزدی شبانه با شکستن در‌های ورودی وارد خانه شده و اقدام به جمع‌آوری وسایل با ارزش کرده، اما در تاریکی با مشاهده اجساد این مادر و دختر از ترس بدون آن که سرقتی انجام دهد، وسایل را همان جا رها کرده و گریخته است.

متخصصان تشخیص هویت در محل حادثه زمان تقریبی مرگ را حدود دو ماه قبل اعلام کردند. این درحالی بود که ظرف ماستی که داخل یخچال پیدا شد تاریخ تولید آن چند روز بعد از سال ۹۸ بود و همین موضوع نشان می‌داد که مادر و دختر تا اوایل امسال زنده بوده‌اند.

به دستور بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران، اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نیز حکایت از آن داشت که احتمالاً زن ۷۵ ساله بر اثر سکته جان خود را از دست داده است. دخترش نیز که بیماری «ام اس» داشته قادر به حرکت نبوده و چون نتوانسته از اتاقش خارج شود، بر اثر بیماری و گرسنگی در نهایت تسلیم مرگ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها