فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۳۹ کیلو مواد افیونی در بازرسی از یک منزل در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۶۲۸
خانه مسکونی ، انبار یک تن و ۱۳۹ کیلو مواد افیونی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافت.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز تحقیقات پلیسی سرانجام شب گذشته یکی از اعضای این باند را که با یک دستگاه تویوتا وانت در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر ایرانشهر در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بود، رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از نیم ساعت تعقیب سرانجام با ورود خودرو به داخل یک منزل مسکونی در شهر ایرانشهر با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند.

سردار قنبری بیان داشت: در این عملیات ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو و منزل یک تن و ۶۹ کیلو و ۳۵۵ گرم تریاک، ۵۵ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین، ۱۰ کیلو گرم حشیش، ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مرفین و یک قبضه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها