فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص):

آمریکا و حامیانش جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است.
کد خبر: ۱۲۰۷۸۱۱
آمریکا و حامیانش جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرلشکر غلامعلی رشید در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز حماسه فتح خرمشهر، تاکید کرد: اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند.

در این پیام آمده است: فتح خرمشهر انعکاس صدای مشت آهنین اراده یک ملت بود که با تدبیر فرماندهی ولی فقیه زمان، حضرت امام خمینی(ره) بدست رزمندگان اسلام بر پیکره استکبار فرود آمد.

فتح خرمشهر، نماد وحدت ملی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که با مدد الهی و فداکاری زنان و مردان قهرمان این مرز و بوم به پیروزی رسید.

بدون شک، حماسه فتح خرمشهر، بعنوان یک حماسه تاریخی بی بدیل از مقاومت مردم ایران در بین اذهان ملت ها، دولت ها و مستکبران باقی خواهد ماند.

و اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند که به توفیق و نصرت الهی و به فرماندهی ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز در گام دوم انقلاب موفق خواهیم شد و دشمن نیز همانند گذشته مذبوحانه شکست خواهند خورد.

اینجانب سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و به ویژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تبرک می‌گویم و از خداوند متعال عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها