دولت عربستان سعودی در جلسه ای به ریاست ملک سلمان ضمن طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران از تمایل ریاض برای صلح در منطقه دَم زد.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۷۴
جدیدترین موضع گیری خصمانه عربستان علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دولت عربستان مدعی شد: دعوت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان برای برگزاری دو نشست در مکه در راستای تمایل ملک سلمان برای رایزنی و هماهنگی با کشورهای برادر برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه به ویژه پس از رفتارهای نظام ایران و وکلایش در منطقه و تبعات خطرناک آن بر صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی و ثبات بازارهای جهانی نفت است.

در جلسه کابینه سعودی به ریاست ملک سلمان، وی اعلام کرد: عربستان به دنبال صلح در منطقه است و تمام تلاش خود را برای ممانعت از وقوع هر جنگی انجام خواهد داد و همواره دستانش را برای صلح دراز می‌کند و به دنبال محقق کردن آن است.

دولت سعودی ادعا کرد: حق ملت‌های منطقه از جمله ملت ایران است که در امنیت و ثبات زندگی کند و در راستای توسعه حرکت کند. جامعه بین المللی باید به مسئولیت خود در اتخاذ موضع قاطع در قبال نظام ایران برای مهار آن و ممانعت از تلاش‌های مخرب و هرج و مرج در دنیا عمل کند و ایران و وکلایش را از اقدامات منع کند و خطر را از منطقه دور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها