رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از سرکردگان باند‌های قاچاق مواد مخدر در دیوان عالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۲۶
سرکرده باند قاچاق مواد مخدر اعدام می شود

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت:بعد از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده این متهم به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و در شعبه اول این دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مقام قضائی افزود: نهایتا سرکرده باند به نام یاسر قنبرزهی گرگیچ به اعدام محکوم و در نتیجه فرجام خواهی وی پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و حکم صادره مورد تایید قرار گرفته است و پرونده جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال گردیده است.

وی افزود:سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و پس از رصد اطلاعاتی یکی از باند‌های قاچاق مواد مخدر با هماهنگی با مقام قضائی ضربه به این باند را در دستور کار قرار داده بودند.

قربانی گفت: لذا کلیه اقدامات لازم جهت ضربه زدن به این باند صورت گرفت و در تاریخ ۲۶مهرماه سال قبل باند مذکور در محور کرمان رفسنجان مورد ضربه قرار گرفت و در نتیجه مقدار یک صد و هفت کیلوگرم هروئین به ارزش بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان بیان داشت: از تمام کسانی که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند مخصوصاً از سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم در اداره کل اطلاعات استان کرمان تقدیر و تشکر می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها