استاندار آذربایجان غربی از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۷۱۸۸
رئیس جمهور سه شنبه به آذربایجان غربی سفر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور واعضای هیئت دولت گفت:ظهر فردا /۳۱ اردیبهشت ماه /حسن روحانی رئیس جمهور به همراه برخی از وزیران به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

استاندار آذربایجان غربی گفت:همزمان با سفر رئیس جمهور،سد کرم‌آباد پلدشت،بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمال غرب کشور که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده و آماده آبگیری است.

شهریاری افزود:این سد از جمله سد‌های ساخته شده خارج از بستر رودخانه در آذربایجان غربی است که برای آبگیری آن، ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب از سد ارس و سه ایستگاه پمپاژ احداث شد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:با اجرای این طرح، آب مورد نیاز به میزان ۱۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب در سال جمع آوری و توسط ایستگاه پمپاژ به زمین‌های حاشیه رودخانه ارس منتقل می‌شود و بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه در پلدشت و شوط تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی افزود:رئیس جمهور علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها