مدیرکل حج و زیارت خوزستان از پلمب چند شرکت عراقی جعل کننده ویزای عراق خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۸۲
پلمب چند شرکت عراقی جعل کننده ویزا

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: نیروی انتظامی چند شرکت عراقی جعل کننده ویزای عراق را پلمب کرد و تعدادی گذرنامه هم ضبط شد، اما این شرکت‌ها دوباره دفاتر خود را در جای دیگری باز کردند.

وی افزود: ویزا و شرکت‌های دلال عراقی مهم‌ترین معضل اربعین سال جاری است و کنسولگری عراق در خوزستان نیز به مسئله ویزا‌های جعلی ورود و آن را پیگیری کرد، اما اعلام کردند که دیگر این ویزا‌ها را در اختیار ایران نمی‌گذارند.

حویزاوی بیان داشت: از مسئولان استان درخواست می‌کنم که به این مسئله ورود کنند و اجازه ندهند که حق مردم پایمال شود چرا که دلالان عراقی روزانه ۱۵۰ هزار تومان از مردم برای ویزا پول می‌گیرند و هر روز به این جمعیت درخواست کننده اضافه می‌شود که این مسئله به طور حتم مشکلات جدی را برای ما ایجاد می‌کند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان ادامه داد: این موضوع را به رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کردیم و قرار است با دعوت سفیر عراق در ایران موضوع را حل و فصل کنند چرا که شرکت‌های عراقی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰ دلار بابت صدور هر ویزا از مردم ایران دریافت می‌کنند.

وی در پایان گفت: شرکت‌های عراقی ادعا می‌کنند که دستور‌های خود را از عراق می‌گیرند و بعد از برخورد ما، این شرکت‌ها از ۲۲ شرکت به هشت شرکت کاهش یافت، اما درخواستی که داریم این است که شورای تأمین استان و نیروی انتظامی فکری برای این موضوع داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها