هوای امروز تهران با شاخص کیفیت ۵۸ در شرایط سالم قرار دارد و پیش بینی شده دمای هوا روند افزایشی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۲۴
هوای تهران سالم است/افزایش دما در روز یکشنبه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، آنگونه که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش داده است، پیش بینی‌های انجام شده در این شرکت نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه روز جاری (شنبه) است که همراه با افزایش تردد خودرو‌ها در اولین روز کاری هفته، طی برخی ساعات شرایط برای تجمع موقتی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. هرچند این وضعیت جوی پابرجا نخواهد بود و با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، برای برخی ساعات بعدازظهر وزش باد (با بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) انتظار می‌رود که در پراکندگی آلاینده‌ها موثر خواهد بود.

به تدریج در شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این شرایط تا صبحگاه روز یکشنبه، طی برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده خواهد شد. هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز، افزایش میزان ابرناکی و وزش باد طی برخی ساعات، وضعیت کیفیت هوای پایتخت در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.

طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها (از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن) در بیست و هشتمین روز از اردیبهشت ۹۸، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار خواهد داشت. انتظار می‌رود در بعدازظهر روز یکشنبه از غلظت آلاینده‌ها به طور نسبی کاسته شود و وضعیت کیفیت هوای پایتخت در شرایط مساعدتری قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها