در پاسخ به تداوم تجاوز ائتلاف سعودی صورت گرفت

حمله پهپاد‌های یمنی به تاسیسات حیاتی عربستان

یک منبع نظامی از حمله هفت فروند پهپاد یمن به تاسیسات حیاتی عربستان سعودی خبر داد
کد خبر: ۱۲۰۶۱۷۸
حمله پهپاد‌های یمنی به تاسیسات حیاتی عربستان

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما‎، شبکه تلویزیونی المسیره از حمله هفت فروند پهپاد یمنی به تاسیسات حیاتی عربستان سعودی خبر داد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز به نقل از یک منبع نظامی یمنی با اشاره به عملیات گسترده علیه تاسیسات حیاتی عربستان سعودی افزود این عملیات در واکنش به ادامه تجاوزات و محاصره یمن صورت گرفت.

یک مقام نظامی اعلام کرد این حملات با هفت فروند هواپیمای بدون سرنشین علیه تاسیسات مهم و حیاتی عربستان سعودی انجام شده است.

این منبع نظامی افزود در صورت ادامه تجاوزات، برای اجرای حملات بیشتر آمادگی داریم.

گفتنی است؛ یک شنبه صبح انفجارهای مهیبی در داخل بندر فجیره امارات رخ داد که براساس آمار اولیه بر اثر این حادثه هفت نفتکش به آتش کشیده شد.

در ابتدا این حادثه با تکذیب مقامات اماراتی و سکوت رسانه ای مواجه شد اما ساعاتی بعد این حمله با تایید مقامات اماراتی مواجه شد و عربستان سعودی اعلام کرد دو نفتکش این کشور نیز در این حادثه آسیب دیده است.

به رغم گذشت چند روز از این حادثه تاکنون اطلاعات دقیقی از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است و از میزان خسارات واقعی بندر فجیره اطلاعی در دست نیست که براساس نظر کارشناسان این سکوت خبری به علت نگرانی کشورهای غربی از افزایش بی سابقه قیمت نفت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها