کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی امروز دوشنبه با رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس، قسمت‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان مواجهه خواهیم شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۲
امروز؛ بارش باران در شمال شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ،فریبا کوثری درباره وضعیت جوی امروز و فردای کشور گفت: طی امروز دوشنبه با رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی درشمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس، قسمت‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، مواجهه خواهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: از بعدازظهر امروز با وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل رو به رو خواهیم شد.

کوثری در ادامه بیان کرد: برای فردا سه شنبه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، فارس، قسمت‌های جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در شمال استان‌های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: برای روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال غرب نیز شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها