کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا ( 22 و 23 اردیبهشت) به علت وزش بادهای شدید، بروز پدیده گرد و غبار در جنوب شرق، جنوب غرب و سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹۳
بروز پدیده گرد و غبار طی دو روز آینده در جنوب شرق و جنوب غرب

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، امین حسین نقشینه افزود: همچنین فردا با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، وقوع پدیده گرد و غبار را برای بخش هایی از استان های جنوب غرب کشور انتظار داریم.

وی اظهارداشت: همچنین امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد شد.
وی در ادامه به بارش های پراکنده در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: امروز برای شمال شرق کشور و بخش هایی از شرق و جنوب شرق، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است و فردا علاوه بر این مناطق، در بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوب البرز مرکزی و شرق، مناطق شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز همین شرایط را خواهند داشت.

نقشینه افزود: بیشترین مقدار بارندگی امروز در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوب استان های کرمان رخ می دهد و فردا بیشترین بارش در برخی مناطق خراسان رضوی، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی اظهارداشت: سه شنبه در استان های ساحلی خزر بارش باران و برای استان های واقع در دامنه های جنوب البرز و زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش هایی از جنوب شرق و مرکز کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

*** باران و رعد و برق در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف و کمی ابری، فردا شب افزایش ابر و بارش پراکنده باران و سه شنبه و چهارشنبه در برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: فردا تهران افزایش دما خواهد داشت به طوری که بیشینه دمای امروز مهرآباد 30 و فردا 31 درجه می شود اما سه شنبه و چهارشنبه تا حدودی خنک تر می شود و به 28 درجه می رسد. کمینه دمای امروز مهرآباد 17 و فردا به 19 درجه می رسد و کمینه دمای شمیران امروز 14 بود و فردا 17 درجه می شود و بیشنیه دمای آن فردا به 28 درجه خواهد رسید.

نقشینه گفت: شهرکرد با دمای دو درجه زیر صفر و اهواز 37 درجه بالای صفر، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها