رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از آغاز عرضه ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۰۰
جزئیات عرضه ماکارونی با ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی آثاریان در گفتگو با ایسنا گفت: انجمن کارخانجات ماکارونی ایران تصمیم گرفته که به مناسبت ماه مبارک رمضان همه کارخانه‌ها ماکارونی را حداقل ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت مصوب به فروشندگان عرضه کنند.

وی افزود: بنابراین در ماه جاری همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هر بسته ماکارونی را حداقل ۱۵ درصد کمتر از قیمت مصوب به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه امکان نظارت بر همه مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌ها وجود ندارد نمی‌توانیم با قطعیت بگویم که در مغازه‌ها نیز این قیمت‌های مصوب رعایت خواهد شد یا نه.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران با اشاره به اینکه عمده خرید مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود، اظهار کرد: این تخفیف حداقل ۱۵ درصد در نظر گرفته شده و ممکن است برخی کارخانه‌ها تخفیف بیشتری را نیز در نظر بگیرند.

همچنین به گفته وی در قیمت مصوب ماکارونی مالیات نیز در نظر گرفته شده است.

اخیراً با تصویب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت هر بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی به عنوان مبنای تعیین قیمت این محصول با ۷۵ درصد افزایش به ۵,۴۵۰ تومان رسید و قیمت سایر انواع ماکارونی نیز بر این اساس تغییر کرد؛ بنابراین با در نظر گرفتن تخفیف ۱۵ درصدی هر بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی باید در ماه رمضان به قیمت ۴,۶۳۰ تومان عرضه شود.

در این زمینه بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که برخی کارخانه‌های تولیدکننده ماکارونی عرضه این محصول با تخفیف ۱۵ درصدی را آغاز کرده‌اند. به عنوان مثال یکی از تولیدکنندگان، اسپاگتی ۷۰۰ گرمی تولیدی در شانزدهم اردیبهشت را که در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده به قیمت ۴,۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها