امشب هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران برگزار می‎شود؛

تلاش برای سومین خوشبختی پیاپی

طی چند روز گذشته بحث بر سر اشتباهات داوری در دیدار داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران در پلی آف لیگ دسته دوم بسیار زیاد بوده است؛ در این مسابقه نیروی زمینی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و جواز حضور در لیگ یک را کسب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۹۹
قضاوت داور جنجالی در لیگ برتر!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، بعد از این بازی بعضی بازیکنان داماش گیلان به داوران مسابقه حمله کردند و زد و خوردهایی نیز پیش آمد که اگر دخالت نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه نبود، شاید اتفاقات بدتری نیز رخ می داد.

از سوی دیگر مسئولان داماش گیلان بعد از بازی مصاحبه های تندی را علیه تیم داوری انجام دادند و اعلام کردند که اشتباهات وحید کاظمی داور وسط این مسابقه و کمک هایش نمی تواند سهوی بوده باشد. داماشی ها حتی با برگزاری جلسه هیات مدیره فعالیت های باشگاه خود را موقتا به حالت تعلیق در آوردند و قرار شده تا به دادگاه بین المللی فوتبال(CAS) شکایت کرده و به دنبال حق شان برود. در این مسابقه وحید کاظمی گل سالم تیم داماش گیلان را وقتی نماینده شمال یک بر صفر جلو بود، قبول نکرد و در ادامه داماش دو گل خورد. از این رو داماشی ها اعتقاد دارند او حق شان را پایمال کرده است.

تصمیم عجیب تر را اما فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده؛ کمیته داوران امروز اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد که در کمال تعجب نام وحید کاظمی داور جنجالی مسابقه پلی آف لیگ دسته دوم در بین آنها دیده می شود. بر اساس اعلام این کمیته کاظمی بازی حساس تراکتورسازی و پارس جنوبی جم را در تبریز سوت می زند.

کاظمی که اشتباهش در بازی داماش و نیروی زمینی محرز شده، روز شنبه یکی از مسابقات حساس لیگ را سوت می زند. مسابقه ای که در آن تراکتورسازی به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و پارس جنوبی نیز برای رسیدن به رتبه تک رقمی تلاش می کند. این در حالی است که معمولا داوران پراشتباه در مسابقات تا چند هفته قضاوت هیچ مسابقه ای را برعهده نمی گیرند اما درباره کاظمی چنین اتفاقی رخ نداده و باید روز شنبه مسابقه حساس تبریز را سوت بزند. بی تردید اگر او در این بازی نیز اشتباه داشته باشد، اتفاقات حاشیه ای دیگری رخ می دهد و شاید آنوقت کمیته داوران نتواند با اعتراضات تراکتوری ها و پارسی ها مقابله کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها