در پاسخ به ادعاهای کاردار سفارت آمریکا در بغداد مطرح شد

«نجباء» رابطه مالی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد

مقاومت اسلامی نجباء ضمن تأکید بر اینکه رابطه‌اش با سپاه پاسداران ربطی به مسائل مالی ندارد، از برخی سیاستمداران عراقی نیز به‌دلیل هم‌صدایی با آمریکا در اتهام‌پراکنی علیه مقاومت و سپاه پاسداران به‌شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۷۶
«نجباء» رابطه مالی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، «جوی هود» کاردار سفارت آمریکا در بغداد، طی گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی عراق مدعی شد که سپاه پاسداران سالانه هزینه هنگفتی برای تأمین مالی گروه‌های عراقی از جمله مقاومت اسلامی نجباء صرف می‌کند.

وی همچنین بدون اشاره به حمایت دولت متبوع خود از تروریست‌ها، ادعا کرد که الحشد الشعبی مانع از بازگشت آوارگان به شهرها و منازلشان می‌شود و شرایط بغرنجی را برای این شهروندان عراقی رقم زده است!

نُجَباء در واکنش به اظهارات کاردار سفارت آمریکا در بغداد، خاطرنشان کرد: آمریکا با طرح این مطالب خلاف واقع در صدد است علاوه بر تحریک افکار عمومی، ملی‌گرایی این جنبش را زیر سؤال ببرد.

مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تأکید بر اینکه رابطه‌اش با سپاه پاسداران ربطی به مسائل مالی ندارد، از برخی سیاستمداران عراقی نیز به‌دلیل هم‌صدایی با آمریکا در اتهام‌پراکنی علیه مقاومت و سپاه پاسداران به‌شدت انتقاد کرد.

همزمان، منابع خبری از تحرکات جدید نیروهای آمریکایی و عکس‌العمل گروه‌های الحشد الشعبی به آن خبر داده‌اند.

به گزارش وب‌سایت عراقی «الإباء»، آمریکا در مرز عراق ـ سوریه تعدادی نیرو و تجهیزات نظامی مستقر نموده و متقابلا جنبش نُجَباء با اعتراض به این اقدام تحریک‌آمیز، هشدار داده است که اگر مرزهای عراق به روی تکفیری‌های داعش باز شود، نظامیان امریکایی‌ را هدف قرار خواهد داد.

گفتنی است؛ دولت آمریکا که از روابط سازنده و هم‌افزایی سپاه پاسداران با مقاومت اسلامی نُجَباء ناخرسند می‌باشد، نام هردو را در لیست سازمان‌های تروریستی گنجانده و تحریم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها