معاون حقوقی و پارلمانی سپاه در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

با همگامی مردم و مسئولین هیچ مشکلی در برابر آرایش جنگی دشمن نخواهیم داشت

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

لزوم ایجاد قرارگاهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در برابر آرایش جنگی دشمن

یک کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: باید در برابر آرایش جنگی دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خصوصاً فضای مجازی، قرارگاه‌های متقابل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۴۱
لزوم ایجاد قرارگاهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در برابر آرایش جنگی دشمن

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در تشریح وظایف مردم و مسئولین در برابر آرایش جنگی همه‌جانبه آمریکا و صهیونیست‌ها که مدتی پیش مورد تأکید رهبر انقلاب قرار گرفت اظهار کرد: قطعاً باید در برابر آرایش جنگی دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خصوصاً فضای مجازی، قرارگاه‌های متقابل ایجاد کنیم تا ضمن رصد تحرکات دشمن بتوان در تمام این عرصه‌ها با فرماندهی مدبرانه، دوراندیشانه، علمی و دقیق در جهت خنثی کردن توطئه‌ها و عملیات‌های جنگی دشمن راهبردهای مشخصی را برای همه دستگاه‌های مسئول در این جنگ برای اجرا و عملیات مقابله‌به‌مثل ابلاغ کنیم.

ترقی در خصوص آرایش نظامی دشمن در عرصه اقتصادی تأکید کرد: باید در قرارگاه اقتصادی تحریم‌ها، توطئه‌ها و جنگ اقتصادی دشمن را با فرمول‌های مناسب و برنامه‌ریزی‌های دقیق خنثی و نگذارند آثار و تبعات این جنگ اقتصادی با فشار بر مردم، موجب تضعیف مواضع و عدول از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی شود.

وی در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی بابیان اینکه قرارگاه فرهنگی امروز با انتصاب آقای جعفری تقویت بیشتری پیداکرده است اظهار کرد: قرار فرهنگی اکنون می‌تواند دستگاه‌های مختلف را برای مقابله با جنگ فرهنگی با دشمن منسجم و هماهنگ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در عرصه فضای مجازی هم طبیعتاً باید شورای عالی فضای مجازی تبدیل به قرارگاه جنگی شود و در برابر توطئه‌های دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی بگیرد.

وی در واکنش به جنگ سیاسی دشمن با تأکید بر اینکه در حوزه سیاسی این دولت نفوذ‌پذیرترین دولت‌ها در طول تاریخ 40 ساله بعد از انقلاب بوده است خاطرنشان کرد: متأسفانه عوامل نفوذی دشمن در رده‌های مختلف این دولت نفوذ کرده‌ و در محاسبات مسئولین و تصمیم‌گیری‌های آن‌ها تأثیر می‌گذارند.

ترقی تأکید کرد: باید همان‌طور که مقام معظم رهبری چندین سال است تأکید داشته و هشدار داده‌اند با عوامل نفوذی در دستگاه‌ها مقابله و برخورد شود و با شناسایی این عوامل توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نگذارند در تصمیم‌گیری و محاسبه مسئولین اختلال و اشتباهی به وجود آورند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما در عرصه سیاسی کشور که عرصه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی است نیاز به ایجاد یک قرارگاه سیاسی مرکب از احزاب، دولت و دستگاه‌های پاسدار انقلاب اسلامی داریم که بتوانند با هم‌افزایی، هماهنگی و مشارکت در عرصه سیاسی توطئه‌های سیاسی دشمن را خصوصاً برای اقدامات براندازانِ خنثی کنند.

وی ادامه داد: باید این قرارگاه سیاسی برای مقابله با هویت زدایی از انقلاب فعال در عرصه حضورداشته باشند و همچنین در انتخابات و صحنه‌های مشارکت سیاسی مردم، مانع از تأثیرگذاری دشمن بر فرآیند انتخابات و آرا مردم شوند.

وی با تأکید بر اینکه مردم خوشبختانه در عرصه‌های مختلف مقاومت خود در برابر تهاجم دشمن را نشان داده‌اند اظهار کرد: در عرصه‌های اقتصادی مردم در برابر دشمن مقاوم هستند و در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی هم باید ضمن ارتقاء بینش سیاسی و فرهنگی خود و بالا بردن بصیرت در مسائل مختلف از این قرارگاه‌ها تبعیت کنند.

ترقی در پایان تأکید کرد: مردم باید در راستای سیاست‌های که از سوی قرارگاه‌های مقابله با آرایش جنگی دشمن اعلام می‌شود هم احساس مسئولیت کنند و هم وارد اقدام و عمل شوند؛ لازم است مردم با حضور در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و خصوصاً فضای مجازی همچنان که در جبهه نظامی با دشمن مقابله کردند در این عرصه‌ها هم با دشمن مقابله کنند و به آرایش سیاسی، فرهنگی و فضای مجازی این قرارگاه‌ها کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها