شهردار چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رئیس گشت اراضی شهرداری چابهار توسط افراد ناشناس با سلاح گرم به قتل رسید.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۷
حمله مسلحانه به رئیس گشت اراضی شهرداری چابهار

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد یونس حقانی شهردار چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رئیس گشت اراضی این شهرداری حین گشت زنی و ماموریت توسط افراد ناشناس زخمی و به بیمارستان منتقل شد، ولی به سبب شدت جراحت‌های وارده جان باخت.

وی با محکوم کردن این حادثه ناگوار بیان کرد: مرحوم محمدی از نیرو‌های جسور و کاری شهرداری بود که امیدواریم افراد مسلح حمله کننده به این کارمند وظیفه شناس توسط مسئولان قضایی و امنیتی دستگیر شوند و به سزای اعمال شان برسند.

شهردار چابهار ادامه داد: هماهنگی و پیگیری لازم با مسئولان امنیتی و قضایی انجام شده و شورای تامین شهرستان چابهار پیگیر این موضوع است.

سرپرست فرمانداری چابهار نیز با تایید کشه شدن رئیس گشت اراضی شهرداری توسط افراد مسلح ناشناس خواستار پیگیری و دستگیری قاتل یا قاتلان مرحوم محمدی شد.

رحمدل بامری افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی باید با سارقان مسلح در شهرستان چابهار برخورد کنند تا شاهد چنین حوادث ناراحت کننده نباشیم.

محمدی بیش از ۶ سال سابقه فعالیت در شهرداری چابهار دارد که تاکنون در قسمت‌های عمرانی، دبیر ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری و گشت اراضی شهرداری مشغول به خدمت بوده است.

پیکر مرحوم محمدی پس از تشیع امروز یکشنبه از طریق فرودگاه کنارک به تهران و سپس به شهرستان قائمشهر استان مازندران محل سکونتش منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها