همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات

ترامپ باز هم به رسانه ها حمله کرد

رئیس جمهوری آمریکا همزمان با «روز جهانی آزادی مطبوعات» بار دیگر به رسانه ها حمله کرد و گفت برخی از رسانه ها اخبار مربوط به او را به درستی پوشش نمی دهند و آنها جزو مطبوعات آزاد نیستند.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۰۵
ترامپ باز هم به رسانه ها حمله کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، دونالد ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: فکر می کنم روابط خوبی با بعضی از رسانه ها دارم. اما متاسفانه برخی از آنها به درستی من را پوشش نمی دهند. آنها از مسیر خود خارج شده و پوشش نادرستی از من دارند. بنابراین، فکر نمی کنم که آنها مطبوعات آزاد باشند. به نظرم آنها فریبکار هستند.

ترامپ رسانه هایی مانند نیویورک تایمز و واشنگتن پست را که در انتقاد از وی گزارش هایی منتشر کرده اند، «رسانه های جعلی» خوانده است.

از سوی دیگر، ترامپ روز جمعه با انتشار مجموعه توئیت هایی نوشت که فعالیت در شبکه های اجتماعی برای محافظه کاران «بدتر شده است.»

وی نوشت: همچنان در حال رصد سانسور کردن شهروندان آمریکایی در شبکه های اجتماعی هستم.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: بسیار متعجب شدم وقتی دیدم اندیشمندان محافظه کاری مانند جیمز وود از فعالیت در توئیتر و پال واتسون از فعالیت در فیسبوک منع شده اند.

فیسبوک روز پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت های برخی چهره های شناخته شده را به دلیل آنچه که اقدامات «خطرناک» خوانده، به طور دائم ممنوع کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها