جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف چهار میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۱۳۰
دستگیری محتکر دارو و لوازم پزشکی در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

سرهنگ مفخمی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل مأموران موفق به کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها