عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی است یک مقوله است که هیچ وقت بنده آن را نگفته‌ام ولی تلگرام قابل استفاده و مجاز است صحبتی است که دوستان وزارت اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مطرح کردند و من فکر نمی‌کنم جناب آقای وزیر منکر این بحث باشند.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵۵
واکنش بروجردی به تکذیبیه وزیر اطلاعات در مورد تلگرام طلایی/ دوستان وزارت اطلاعات استفاده از تلگرام را مجاز اعلام کردند

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در واکنش به اظهار نظر وزیر اطلاعات مبنی براینکه «هیچ‌گاه نگفته‌ام تلگرام طلائی متعلق به جمهوری اسلامی است» و «از برخی افراد درون نظام توقع دروغ پردازی نداریم» با بیان اینکه دو مساله را باید از هم تفکیک شود تاکید کرد: تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی است یک مقوله است که هیچ وقت بنده آن را نگفته‌ام ولی تلگرام قابل استفاده و مجاز است صحبتی است که دوستان وزارت اطلاعات درکمیسیون امنیت ملی مطرح کردند و من فکر نمی‌کنم جناب آقای وزیر منکر این بحث باشند.

بروجردی با بیان اینکه تعلق تلگرام طلایی به جمهوری اسلامی ایران را هیچ وقت هیچ کسی مطرح نکرده بود و اصلا مساله تعلق آن مطرح نیست ادامه داد: با این حال مجاز بودن استفاده از تلگرام طلایی مطرح شده و این مقوله‌ای است که من قبلا آن را مطرح کرده بودم.

وی با تاکید براینکه مجاز بودن استفاده از تلگرام طلایی با تعلق آن به جمهوری اسلامی ایران متفاوت خاطرنشان کرد: مجاز بودن استفاده از تلگرام طلایی با اینکه مانند یک سامانه ملی مثل گپ، سروش، آی‌گپ، بله و غیره که متعلق به جمهوری اسلامی است، کاملا متفاوت است و چنین تعریفی شامل تلگرام نمی‌شود و مشخص است که تلگرام یک سامانه برون مرزی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان یادآور شد:‌ تلگرام طلایی را دوستان وزارت اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بهره‌برداری مجاز اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها