زمان انتخاب بهترین داستان نویس خودنویس توسط آرای مردمی و شرکت در قرعه کشی 10 جایزه 10 میلیون ریالی نشر جام جم تمدید شد.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۸۸
مهلت رای‌دهی مردمی «خودنویس» تمدید شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی نشر جام جم، مهلت رای‌دهی در مسابقه خودنویس و انتخاب بهترین داستان‌نویس‌های خودنویس، تا پایان روز 12 ادیبهشت تمدید شد.

قاسم صفایی‌نژاد، مدیرنشر جام جم گفت : یکی از راهبردهای اصلی نشر جام جم، مشارکت مردم در همه زمینه‌های مرتبط با کتاب است که مسابقه داستان نویسی «خودنویس» در همین راستا توانست با دریافت ۴۵۹ داستان بلند از نوقلمان سراسر کشور، نمونه موفقی برای شروع باشد.

مدیر نشر جام جم همچنین با اشاره به انتشار 20اثر برتر خودنویس بصورت کتاب الکترونیک، گفت: این فرصت برای مردم ایجاد شد تا بهترین داستان نویس را انتخاب نمایند تا علاوه بر انتخاب بهترین اثر‌ها توسط هیئت داوران نشر جام جم، مردم نیز بتوانند بهترین داستان را از دیدگاه خودشان انتخاب نمایند.

وی با اشاره به دریافت بیش از 5500رای مردمی در نرم‌افزار کتابخوان جام جم، افزود: در پی درخواست‌های متعدد مخاطبان نشر جام جم، در صفحه‌های مجازی نشر جام جم، تصمیم بر آن شد تا زمان ثبت رای تا 12 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز دیگر تمدید شود.

براساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در رای‌گیری مردمی، علاوه بر انتخاب بهترین آثار مسابقه خودنویس، از شانس حضور در قرعه کشی ده میلیون رال برای ده نفر، نیز برخوردار خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت کتابخوان جام جم و شرکت در رای‌گیری مسابقه خودنویس، عدد 2 را به سامانه رایگان پیامکی 10005195 ارسال کرده و پس از نصب اپ کتابخوان جام جم، وارد قسمت کتاب‌های خودنویس شوید و در قسمت ثبت نظرات امتیاز خود را به کتاب‌ها ثبت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها