معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به حواشی ایجاد شده از سوی یک سلبریتی

هرکسی در هر جایی صحبت می‌کند باید حرف‌هایش توام با اخلاق باشد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه مدعی العموم در صورت عدم وجود شاکی خصوصی باید ورود کند و اجازه ندهد فضای سالم و امن کشور با تهمت و افترا، آسیب ببیند، گفت: هرکسی در هر جایی صحبت می‌کند باید حرف‌هایش توام با اخلاق و متناسب با شئون خود و جامعه باشد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۵۷
هرکسی در هر جایی صحبت می‌کند باید حرف‌هایش توام با اخلاق باشد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با حواشی ایجاد شده در فضای مجازی توسط یکی از سلبریتی‌ ها و اینکه آیا باید به این افراد تذکراتی داده شود؟ اظهار کرد: این امر اختصاصی به این افراد ندارد بلکه هرکسی در هر جایی صحبت می‌کند باید حرفهایش توام با اخلاق و متناسب با شئون خود و جامعه باشد.

وی افزود: چنانچه مسائلی که جنبه تهمت یا شایعه پراکنی داشته باشد اگر جنبه خصوصی داشته باشد شاکی خصوصی می‌تواند مدعی شود و در غیر این صورت حتما مدعی العموم باید ورود کند و اجازه ندهد فضای سالم و امن کشور با حرف‌های بعضا بی پایه که گا‌ها جنبه تهمت و افترا دارد و هم گا‌ها به عنوان دستمایه‌ای برای جریان‌های ضد انقلاب و خارج استفاده می‌شود، آسیب ببیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها