تدارک ویژه رسانه ملی برای رمضان ۹۸؛

از سریال های تلویزیونی متنوع تا مسابقات هیجان انگیز

معاون سیمای رسانه ملی گفت: افزون بر ویژه برنامه‌های قرآنی و سریال‌های متنوع، چهار شبکه میزبان ویژه برنامه‌های سحر و افطار می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۵۷
از سریال های تلویزیونی متنوع تا مسابقات هیجان انگیز

به گزارش جام جم آنلاین، سید مرتضی میرباقری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره ویژه برنامه‌های رمضانی تلویزیون گفت: شبکه‌های یک، دو و سه سیما، مجموعه‌های تلویزیونی را برای مخاطبانشان تدارک دیده اند؛ مجموعه تلویزیونی «برادر جان» ملودرامی متفاوت است و درون مایه مذهبی دارد، این مجموعه تلویزیونی بازیگران بسیار خوب همانند علی نصیریان و نیز متن روان و دیالوگ‌های خوبی دارد.

وی افزود: شبکه دو مجموعه تلویزیونی «دلدار» را پخش می‌کند و برادران محمودی برای ساخت این اثر، همان تیم «سایه‌بان» را به کار گرفته اند.

میر باقری گفت: شبکه یک، مجموعه تلویزیونی «از یاد‌ها رفته» را با مضامین تاریخی دارد و سه جنس مجموعه تلویزیونی متفاوت ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن می‌روند و امیدواریم با استقبال خوبی همراه شوند.

وی درباره ویژه برنامه‌های سحر و افطار رسانه ملی افزود: چهار شبکه ما، ویژه برنامه افطار و سحر دارند، همچنین تصمیم داریم در ۱۶ روز اول رمضان با مسابقات و برنامه‌های ترکیبی به ویژه در شبکه سه و نسیم فضایی شاد ایجاد کنیم.

میرباقری گفت: در ماه مبارک رمضان شرایط ویژه و خاصی داریم و چون مردم مستقر هستند بیشتر از برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

وی افزود: ترتیل قرآن و تفسیر قرآن علاوه بر شبکه قرآن در یک شبکه مجازی نیز ۲۴ ساعته پخش می‌شود و در هر ساعت شبانه روز یک ترتیل قرآنی را پخش خواهیم کرد.

میرباقری گفت: بعد از اذان صبح از حرم رضوی تا افطار برنامه‌های قرآنی خواهیم داشت.

معاون سیمای رسانه ملی افزود: همچنین ماه رمضان فرصتی برای پخش سخنرانی‌های مراجع تقلید است، در این ایام ۲۰ سخنرانی را پخش خواهیم کرد.

میرباقری با بیان اینکه ما سه شب قدر را پیش رو داریم، گفت: برنامه‌های ویژه شب قدر را داریم، همچنین برای فلسطین و روز قدس برنامه‌هایی با محوریت مقاومت تولید کرده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها