کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تمام وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهور اخذ پلاک می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۴۰
برخورد جدی ماموران راهور با خودروهای دودزا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ دوم مجید رنجبر گفت: شهروندان محترم پایتخت می‌بایست توجه داشته باشند کلیه وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد و پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده وسیله نقلیه دودزا تحویل می‌گردد.

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران اضافه کرد: چنانچه مشکل نقص فنی خودرو در مدت زمان مشخص شده در برگه رسید پلاک اعزام به تعمیرگاه برطرف گردید، صاحب وسیله نقلیه می‌تواند به ستاد راهنمایی و رانندگی منطقه‌ای که پلاک خودرو در آن ضبط شده است مراجعه کند و پس از آزمایش توسط کارشناسان منطقه پلاک اعزام به تعمیرگاه را تحویل دهد و پلاک اصلی خود را دریافت کند. اما در صورتی که صاحب وسیله نقلیه طی مدت زمان مشخص شده به مشکل فنی وسیله نقلیه خود رسیدگی نکند و توسط کارکنان پلیس راهور در سطح شهر مشاهده شود، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها