رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از ماجرای مشکوک سقوط طفل پسر پنج ماهه ای خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۸۲۲
سقوط یک نوزاد از ساختمان چهار طبقه

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ محمدرضا ملکوتی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت چهار بعداز ظهر روز گذشته گزارش سقوط یک نوزاد از ساختمان چهار طبقه‌ای اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: سریعا گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید می‌خورد که مشاهده می‌شود طفل پنج ماهه پسری در حالیکه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده روی آسفالت کوچه افتاده است.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده است زندگی می‌کنند.

وی بیان داشت:‌ از پدر تحقیقات صورت می‌گیرد که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز ادعا کرد چون فرزندش سر و صدا و گریه می‌کرد او را جلوی پنجره می‌گیرد تا آرام شود و در یک لحظه غفلت، کودک از ساختمان به پایین پرتاب می‌شود.

وی افزود: به این ترتیب پرونده‌ای با هماهنگی مرجع محترم قضایی تشکیل داده و مادر دستگیر و به کلانتری دلالت شد که با این همه پدر از همسر خود اعلام گذشت کرد.

بنا بر این گزارش، طفل در مراکز درمانی بستری می‌باشد و حالش نیز به شدت وخیم گزارش شده است؛ تحقیقات در اینباره جریان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها