رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تشریح کرد؛

راهکارهایی برای شناسایی ماموران قلابی

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی خبر داد

بازداشت ۳ مامور قلابی

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری سه مامور قلابی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۳۹
بازداشت ۳ مامور قلابی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ محمد قربان منصوری با اعلام خبر بازداشت ماموران قلابی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری 116 مولوی هنگام گشت‌زنی در مناطق آلوده در محدوده میدان شوش و خیابان مولوی متوجه رفتار مشکوک راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان شده که راننده خودرو به محض مشاهده مأموران با سرعت بالایی از محل متواری شد.

رئیس کلانتری 116 مولوی با اشاره به بازداشت هر سه متهم پس از مدتی تعقیب و گریز و توقیف خودروی آنها خودرو، ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی تجهیزات نظامی، لباس پلیس، وجوه نقد و سه دستگاه گوشی مسروقه کشف شده است.

وی افزود: در بازجویی اولیه مشخص شد که متهمان با حضور در مناطق آلوده (مناطقی که طرح جمع‌آوری متعادان توسط پلیس در آنها حال اجرا است)، با به نمایش گذاشتن تجهیزات نظامی و ترساندن معتادان به بهانه عدم دستگیری و آزادی آنها مبالغی وجه از معتادان دریافت می‌کردند.

منصوری از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با چنین مواردی، موضوع را به پلیس 110 یا 197 اطلاع داده و یادآور شد: این سه متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها